OBCHODNÍ PODMÍNKY A GDPR

OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro poskytování služeb v oblasti výuky tance a pořádání kulturních a společenských akcí pod obchodní značkou „Taneční škola Dynamic“ (dále „TŠ Dynamic“ anebo také „dodavatel“) společnosti SEEKERS PROJECTS s.r.o., Skorkovského 1450/36, Brno, 636 00, Czech Republic IČO: 01566814, DIČ: CZ01566814

I. Základní ustanovení

  1. Pro účely těchto Obchodních podmínek se rozumí:
  • kurzem – ucelený soubor výukových hodin, pořádaný dodavatelem v předem stanovených termínech a prostorách,
  • lekcí – jednotlivé výukové hodiny v rámci konkrétního kurzu,
  • účastníkem kurzu klient, který se přihlásil do některého z kurzů způsobem uvedeným v článku I. odst. 3 písm. a. těchto Obchodních podmínek, a zároveň zaplatil příslušné kurzovné,
  • návštěvníkem akce je klient, který nabyl vstupenku některým ze způsobů uvedených v článku I. 3 písm. b. těchto Obchodních podmínek,
  • akcí je jednorázové zvláštní událost pořádaná dodavatelem přístupné účastníkem kurzů a návštěvníkům, jako jsou například prodloužené, plesy atp.,
  • vstupenkou je doklad prokazující právo klienta navštívit konkrétní akci,
  • průkazkou účastníka kurzu je karta se jménem a příjmením účastníka kurzu a označením kurzu, která je předaná účastníkovi kurzu ze strany dodavatele, je nepřenosná, vydává ji dodavatel účastníkům kurzu /studentům/ v průběhu první lekce. Průkazku student předkládá na každé lekci a opravňuje ho ke vstupu do kurzů a na akce k příslušnému kurzu. V případě zapomenutí průkazky (do lekce nebo na příslušnou akci) zaplatí student cenu uvedenou v ceníku. V případě ztráty si student musí zažádat o vystavení duplikátu v kanceláři TŠ Dynamic. Cena duplikátu je uvedena v ceníku.
  1. Obchodní podmínky TŠ Dynamic upravují vzájemná práva a povinnosti mezi klientem a dodavatelem související s výukou tance v tanečních kurzech a navštěvováním společenských akcí pořádaných TŠ Dynamic, jako dodavatelem.
  2. Klientem dodavatele je kterákoli fyzická osoba, která uzavře s dodavatelem smlouvu některým z následujících způsobů:
  • vyplněním přihlášky do patřičného kurzu v kanceláři TŠ Dynamic Bašty 2, 1. patro. Zde uhradíte platbu hotově či po domluvě jinak. Sledujte aktuální otevírací dobu kanceláře.
  • zakoupením vstupenky v on-line prodeji v e-shopu TŠ Dynamic, osobně v kanceláři TŠ Dynamic, anebo osobně v místě konání akce. V případě, že realizujete nákup služby přes e-shop, bude vám automaticky zaslán doklad o provedení platby na váš uvedený e-mail platební společností.
  • klientem je i osoba, která k uzavření smlouvy některým ze způsobů a. až b. zmocnila jinou osobu.
  1. Zájemce o kurz základní středoškolské taneční realizují platbu výhradně skrze pověřeného důvěrníka (zástupce) třídy. Ten vybírá peníze od spolužáků a poté je odevzdá i se soupisem zájemců ze třídy hromadně v kanceláři TŠ a obdrží hromadný doklad o platbě.
  2. Vyplnění přihlášky a realizace nákupu vstupenky online nebo v kanceláři se považuje za uzavření smlouvy. Smlouva je mezi dodavatelem a klientem uzavřena na dobu určitou a skončí uplynutím poslední lekce příslušného kurzu, resp. skončením příslušné akce, případně též před touto dobou způsoby uvedenými v těchto Obchodních podmínkách.
  3. S ohledem na to, že smlouva uzavřená mezi dodavatelem a klientem má povahu smlouvy o využití volného času ve smyslu ustanovení § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), nemůže klient odstoupit od této smlouvy ani v případě, že byla uzavřena distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory.
  4. Uzavřením smlouvy jedním ze způsobů uvedených v odst. 3 v bodech a. až c. výše klient potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí bez výhrad.

 II. Platební a stornovací podmínky

  1. Aktuální ceny jednotlivých kurzů a vstupenek jsou uvedené na internetových stránkách dodavatele. Ceny kurzů a vstupenek jsou uvedeny včetně DPH a všech souvisejících poplatků. Náklady na dodání služby, které vzniknou na straně klienta v souvislosti s čerpáním služby (např. náklady na dopravu na místo konání kurzu, parkovné apod.) si klient hradí sám.
  2. Veškeré změny objednávky jsou po jejím doručení možné pouze na základě dohody o změně, která je písemně (poštou nebo e-mailem) odsouhlasená oběma smluvními stranami /dodavatelem a klientem/.
  3. Na kurz TŠ Dynamic je možné vyslat, po předešlém dojednáni dodavatele a klienta, náhradníka za jiného účastníka kurzu. V případě vyslání náhradníka nebude účtován storno poplatek, je však třeba dodat jeho osobní údaje pro přihlášení do kurzu a za účelem vydání průkazky.
  4. Lekce, které student nenavštíví, se neodečtou z ceny kurzovného. V případě, že je to možné, můžeme studentu nabídnut náhradní termín lekce ve stejném běhu kurzů.
  5. Koupí vstupenky na akci TŠ Dynamic si klient si pořizujete sezení – místo u stolu, ne však konkrétní židli, z hlediska její orientace (směr pódium, bary atd). První příchozí ke stolu si tak vybírá sobě vyhovující místo. Číslování židlí je pouze administrativní prvek.
  6. Zakoupená vstupenka na akcie TŠ Dynamic je nevratná. Pokud ji z jakéhokoliv důvodu klient nemůže, nebo nechcete využít, TŠ Dynamic Vám nabídne jiný termín akce, anebo umožní převést vstupenku na jinou akci nebo kurz s případným doplatkem.

 III. Změny v konání kurzu a omezení

  1.  Taneční škola Dynamic si vyhrazuje právo:
  • Přesunout data konání kurzů nebo akce pořádané TŠ Dynamic v případě, že dojde k události, která konání kurzu znemožní (zásah vyšší moci, přerušení dodávky proudu, náhlé onemocnění lektora). V takovém případě bude tato skutečnost neprodleně sdělena zájemcům a zároveň s nimi bude sjednán nový termín kurzu.
  • Realizovat změny v obsahu nabídky (uvedených v: produktový materiál SŠ tanečních, plakáty, webové stránky TŠ a jiné) či uvedené nahradit substituty, pokud je to z objektivních příčin nezbytné, jde prokazatelně o změnu k lepšímu, či je to v zájmu studentů.
  • Neuskutečnit plánovaný kurz, pokud se týden před začátkem kurzu závazně nepřihlásil minimální počet účastníků dle typu kurzu. V tomto případě budeme neprodleně (minimálně s týdenním předstihem) kontaktovat již přihlášené studenty a bude s nimi sjednán dohodou nový termín konání, případně se vrátí kurzovné v plné výši.
  • V souvislosti se situací pandemie realizovat změny obsahu i formy veškerých kurzů, akcí a přidružených aktivit v souvislosti s omezeními, nařízeními a limity daných nařízením vlády ČR a hygieny. V souvislosti se situací pandemie nevpustit do lekce studenty se zvýšenou teplotou, ani další studenty, u nichž je důvodné podezření, že nejsou zdravotně v pořádku (projevy virózy atp.).
  • Nevpustit do kurzu či na akci ty osoby, které se neprokáží platnou legitimací, jsou nevhodně oblečené, podnapilé, vykazují známky užití návykových látek atp. Pořizování audio/video záznamu z lekce či akce bez svolení organizátora, je též hrubým porušením tohoto nařízení a tyto osoby mohou být vyvedeny i v průběhu akce či kurzu bez náhrady.
  • Vyžadovat po studentech nošení rukaviček.
  • Na lekcích či akcích pořádaných dodavatelem mohou být pořizovány ze strany dodavatele audiovizuální záznamy – především fotografie a video. Za pořizování a užívání takových fotografií a audiovizuálních záznamů nenáleží klientovi odměna ani jiná náhrada. Klient uzavřením smlouvy specifikované v bodu I. odst. těchto Obchodních podmínek uděluje souhlas s tím, že audiovizuální záznamy zachycující klienta mohou být následně užívány, zejména mohou být vystaveny na internetových stránkách dodavatele, stránkách dodavatele na sociálních sítích nebo použity na jiných propagačních materiálech dodavatele. Tento souhlas se vztahuje i na nezletilé osoby /studenty a nezletilé osoby v doprovodu klienta apod/.

Pořizování audiovizuálních záznamů z lekcí či akcí jiným než oficiálním fotografem, resp. kameramanem dodavatele není dovoleno, není dovoleno pro tento případ pořizovat fotografie či jiné záznamy třetích osob bez jejich svolení a dále narušovat při pořizování záznamů průběh lekce či akce.

  • Pořizovat audiovizuální záznam výuky a demonstrace tanečních kroků tanečními mistry a lektory kurzu je zakázáno. Při porušení tohoto pravidla může být klient z lekce či akce bez náhrady vykázán.
  1. Účastníci kurzů a účastníci akcí pořádaných TŠ Dynamic jsou povinni:
  • chovat se tak, aby nebylo ohroženo jejich vlastní zdraví ani zdraví ostatních účastníků. Každý účastník je odpovědný za své bezpečné chování během všech aktivit pořádaných taneční školou.
  • používat vhodnou obuv a oděv přiměřený charakteru tance a prostoru, ve kterém se kurz nebo akce koná. Nevhodná obuv nebo oděv, které mohou ohrozit bezpečnost účastníků, mohou být dodavatelem zakázány.
  • řídit se pokyny pořadatele TŠ Dynamic, a pokud tyto pokyny nedodržují či porušují, mohou být vyvedeni z akce či lekce, popřípadě na akci či lekci nemusí být vůbec vpuštěni, a to bez nároku na finanční náhradu.
  • informovat TŠ Dynamic o případných zdravotních omezeních, zraněních nebo jiných okolnostech, které by mohly ohrozit jeho bezpečnost nebo bezpečnost ostatních osob.
  • dodržovat zásady společenské etikety a etikety tance. V hlavním sále, kde probíhají akce s důrazem na tradiční společenský tanec a přísná pravidla etikety, se očekává párové složení muž–žena. V ostatních sálech je účastníkům umožněno tančit v libovolném párovém složení dle jejich preference. Výklad k pravidlu: Taneční škola se hlásí k tradici společenského tance, která vychází z historicky ustáleného párového složení muž–žena. Proto je v hlavním sále, kde se uplatňují přísnější pravidla etikety, vyžadováno respektování tohoto tradičního pojetí. V ostatních sálech naopak poskytujeme prostor i pro moderní a volnější formy tance, kde si každý účastník může zvolit párové složení podle vlastních preferencí. Tímto způsobem je zachována kulturní tradice a zároveň vytvořeno otevřené prostředí pro všechny zájemce o tanec.
  • nenarušovat průběh lekce anebo akce. Za narušování průběhu lekce a akce je považováno především vcházení na parket mezi tančící účastníky kurzu či akce, na pódium apod.

IV. Odpovědnost za škodu

  1.  Klient je odpovědný za škodu, kterou způsobil svým chováním dodavateli, ostatním klientům dodavatele a třetím osobám v plné výši. Především je odpovědný za škodu způsobenou na vybavení sálů a jejich součástí. Klient je povinen způsobenou škodu na výzvu dodavatele bezodkladně uhradit v plné výši.
  2. Dodavatele neodpovídá za případná zranění klienta (například vyvrknutý kotník, zlomená končetina apod.) či poškození jeho oblečení (například roztržené šaty, poškozená obuv apod.), která mohou vzniknout v souvislosti s programem výuky v kurzu či během akce. Účast v tanečních soutěžích a hrách na akcích dodavatele je dobrovolná a klient se jí účastní na vlastní riziko.

V. Zpracování osobních údajů

  1.  Za účelem pořádání kurzů a akcí TŠ Dynamic a umožnění účasti klientů na těchto kurzech a akcích TŠ Dynamic, dodavatel zpracovává osobní údaje klientů v rozsahu nutném pro jednoznačnou identifikaci klientů. Součástí shromažďovaných osobních údajů mohou být i případné fotografické záznamy klienta pořízené v prostorách konání kurzů a akcí pořádaných TŠ Dynamic. Dodavatel je oprávněný zveřejňovat fotografie a videa z lekcí a doplňkových akcí na propagačních materiálech, webu a sociálních sítích.
  2. Zpracování osobních údajů klienta je upraveno v samostatném dokumentu o zpracování osobních údajů, který je dostupný na internetových stránkách dodavatele.

VI. Závěrečná ustanovení

  1. Pokud některé z ustanovení těchto Obchodních podmínek je nebo se stane neplatným, nezpůsobuje to neplatnost těchto Obchodních podmínek jako celku. Těmito Obchodními podmínkami jsou vázáni i případní právní nástupci dodavatele nebo klientů.
  2. Nestanoví-li písemné ujednání mezi dodavatelem a klientem jinak, uplatní se na veškeré vztahy mezi dodavatelem a klientem tyto Obchodní podmínky. Otázky neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  3. Pokud mezi dodavatelem a klientem vznikne spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může se klient obrátit v rámci mimosoudního řešení sporu na Českou obchodní inspekci jakožto na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na internetové stránce České obchodní inspekce www.coi.cz nebo přímo na internetové stránce pro podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu http://adr.coi.cz/cs Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pro soudní řešení sporu se lze obrátit na příslušný soud.
  4. Tyto Obchodní podmínky jsou k dispozici kdykoliv na internetové stránce dodavatele a potenciální klient má možnost seznámit se s nimi v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy.
  5. Přihlášením do kurzů TŠ Dynamic účastník stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a akceptuje je. Stejně tak host akceptuje obchodní podmínky zakoupením vstupenky na akce pořádané TŠ Dynamic.

V Brně dne 01.09.2025

GDPR (ochrana osobních údajů) zde k nahlédnutí!